Prawdziwą burzę w sieci wywołała decyzja Związku Ochotniczych Straży Pożarnych RP o współpracy z jednym z przedsiębiorstw piwowarskich.

Chodzi o Carlsberg Polska i należącą do niej markę Harnaś, firma rozpoczęła współpracę ze Związkiem Ochotniczych Straży Pożarnych.

W ramach partnerstwa przewidziany jest zakup dodatkowego wyposażenia dla wybranych jednostek OSP oraz wspólne działanie na rzecz szerzenia pozytywnego wizerunku Strażaka Ochotnika i budowania świadomości potrzeb oraz wyzwań z jakimi mierzycie się na co dzień – napisała firma.

Na początku miesiąca do sklepów trafiło piwo Harnaś w nowym opakowaniu, w roli głównej jest postać strażaka. Ruszyła również ogólnopolska akcja reklamowa.

Część strażaków-ochotników skrytykowała Związek OSP za podjęcie współpracy z przedsiębiorstwem piwowarskim.

Oto kilka komentarzy:

„I wracamy do starych czasów… Strażak ochotnik = libacja na remizie…”

„Strażacy mający niemal 100% zaufania społeczeństwa nie potrzebują takiej reklamy!”

„Ja jako strażak OSP nie utożsamiam się z tym”

„Nie mam nic do Harnasia, chociaż lubię trunki innej marki  ale ta współpraca wygląda jakby partnerem Polskiej Policji został ogólnopolski handlarz narkotyków. Można było się bardziej postarać, brawo osoby odpowiedzialne za wizerunek OSP”

o autorze

Redakcja/Łukasz