Samochody ratowniczo – gaśnicze, które pojechały do Grecji są w stanie przewieźć ponad 150 tysięcy litrów wody.
Największym gaśniczym ‘potworem’ jest Scania P450 6×6 należąca do strażaków z Jednostki Ratowniczo – Gaśniczej nr 4 w Krakowie, która posiada zbiornik wody o pojemności 10 tysięcy litrów, zbiornik środka pianotwórczego 1000 litrów i autopompę o wydajności 3200 litrów na minutę.
Kolejne wozy to MAN-y TGS ze zbiornikami o pojemności 9500 litrów z jednostek ratowniczo – gaśniczych w Skawinie, Dąbrowie Tarnowskiej, Wadowicach i Jarocinie, następne są wielkopolskie Renault K440 wyposażone w zbiorniki o pojemności 9100 litrów z JRG nr 2 Kaliszu, nr w Koninie, Trzciance, Gnieźnie i Międzychodzie. 100 litrów mniej przewozi Volvo FMX z JRG Oświęcim.
Nieco ‘mniejsze’ są samochody Volvo FMX z JRG w Oświęcimiu i Rabce-Zdroju, dysponują zbiornikami o pojemności odpowiednio 9000 i 8900 litrów.
W kategorii ciężkich samochodów ratowniczo – gaśniczych w module znajdziemy jeszcze Scanię P410 z JRG Pleszew posiadającą zbiornik o pojemności 7000 litrów, MAN-a TGM z JRG Chodzież wyposażone w zbiornik 5900 litrów i Scanię P370 z JRG 1 Tarnów, która dysponuje zbiornikiem wody o pojemności 5000 litrów.
W sumie w module GFFFV Poland jest piętnaście ciężkich i dziewięć średnich samochodów ratowniczo – gaśniczych. Łącznie mogą przewieźć ponad 151 tysięcy litrów wody.