Grupa WISS wykonała na zamówienie firmy Mayr-Melnhof w Kwidzynie samochód specjalny z podnośnikiem.
Pod zabudowę wykorzystane zostało trzyosiowe podwozie Scania P410 6×2 z ostatnią osią skrętną, automatyczną skrzynią biegów Opticruise i kabiną jednomodułową przystosowaną do transportu dwóch strażaków.
Nadwozie to konstrukcja wykonana z aluminium o kompozytu poliestrowego, ma pięć skrytek sprzętowych.
Głównym elementem samochodu jest podnośnik PTM-44D.02 firmy Bumar-Koszalin o wysokości ratowniczej 42 metrów i wysięgu bocznym 24 m przy podczas podawania wody. Możliwa jest praca poniżej gruntu, maksymalnie 7 metrów.
Składa się on z czterech sekcji teleskopowych i dwóch sekcji ramienia manewrowego wykonanych z aluminium wysokowytrzymałego, każda sekcja posiada aluminiową drabinę ratowniczą. PTM-44D.02 można sterować z głównego stanowiska sterowania na kolumnie obrotowej i kosza ratowniczego
Na końcu ramienia manewrowego znajduje się kosz ratowniczy o udźwigu 500 kilogramów, wyposażony jest między innymi w działko wodno-pianowe o wydajności 4000 litrów na minutę, linię szybkiego natarcia, system łączności, wsporniki aparatu ewakuacyjnego i noszy, gniazdo 24V, układ zraszania i czujnik mikroprocesorowy MRW, który mierzy w czasie rzeczywistym obciążenie kosza.
Stabilną pracę podnośnika zapewniają cztery wysuwane hydraulicznie podpory typu H. Możliwe jest automatyczne rozstawienie podpór przy jednoczesnym poziomowaniu podnośnika.
W skrytce po prawej stronie pojazdu zamontowała została wykonana z brązu niskociśnieniowa pompa Rubberg R280 o wydajności 6000 litrów na minutę. Dodatkowo w części dolnej pojazdu znajdują się po dwie nasady W52 i W75.
Ponadto Scania ma systemy ABS i ASR, skrzynie na wyposażenie, kamerę cofania, kamerę 360 stopni, podkłady pod podpory, hydrauliczny generator prądu, oświetlenie itp.
Na co dzień będzie wykorzystywany przez Zakładową Straż Pożarną Mayr-Melnhof w Kwidzynie, jest to zintegrowany zakład celulozowo-papierniczy. Zatrudnia ponad dwa tysiące osób.