Remiza.pl – Największy Polski Serwis o tematyce pożarniczej. Profesjonalny internetowy serwis tego typu skupiający strażaków, ratowników medycznych oraz miłośników straży pożarnej i ochrony przeciwpożarowej. Działamy na najszybszej obecnie platformie medialnej, jaką jest Internet oraz docieramy do szerokiej liczby odbiorców.

Na Polskim rynku serwis Remiza.pl istnieje od 2006 roku, nasza redakcja jest więc doświadczonym zespołem, który profesjonalnie podchodzi do każdego zadania – również w zakresie reklamy!

Dzięki szerokiemu spectrum odbiorców – zarówno funkcjonariuszy Państwowej Straży Pożarnej i strażaków Ochotniczych Straży Pożarnych, jak i przedstawicieli innych służb mamy możliwość promowania różnego rodzaju produktów na szeroką skalę.

Screening

Screening to jednoczesna emisja jednej z form banerowych (billboard, double billboard, triple billboard, wideboard, double wideboard) oraz tapety lub jednej kreacji obejmującej powierzchnię tapety i tła w miejscu standardowej emisji banerów. Elementy kompozycji na kreacjach łączą się w jedną całość, tworząc dużą, doskonale widoczną, ale nieinwazyjną powierzchnię reklamową. To doskonałe narzędzie reklamowe w kampaniach o charakterze wizerunkowym.

  • Waga: 500 kB
  • Format: swf, jpg, png, html5

screening

Billboard

Bardzo popularna forma reklamowa. Ekspozycja na górze strony oraz rozmiary billboardu pozwalają na wykorzystanie tego narzędzia w działaniach reklamowych nastawionych zarówno na efekt wizerunkowy jak i bezpośredni.

Billboard może występować również w wersji rozwijanej do rozmiaru 750×200 px oraz w wersji scrollowanej.

  • Rozmiar maksymalny: 750×100 px
  • Format: swf, jpg, png, gif (waga do 40 kB), html5 (waga do 150kB)

1a

Double billboard

Double billboard to zdecydowanie najpopularniejszy format reklamowy. Ekspozycja double billboardu na górze strony sprawia, że jest on zawsze widoczny a jego rozmiar pozwala na kreatywne wykorzystanie możliwości reklamy graficznej.

Double billboard może występować zarówno w formie rozwijanej do rozmiaru 750×300 px oraz scrollowanej.

  • Rozmiar maksymalny: 750×200 px
  • Format: swf, jpg, png, gif (waga do 50 kB), html5 (waga do 150kB)

1b

Triple billboard

Triple billboard dzięki dużym rozmiarom oferuje jeszcze więcej miejsca na prezentacje treści reklamowych. Emisja na górze strony gwarantuje kontakt odbiorcy z reklamą. W triple billboardzie może być wyświetlany spot reklamowy – videoad.

Format ten może również występować w wersji rozwijanej do rozmiaru 750×600 px oraz scrollowanej.

  • Rozmiar maksymalny: 750×300 px
  • Format: swf, jpg, png, gif (waga do 60 kB), html5 (waga do 150 kB)
  • 1

Halfpage

Format reklamowy w postaci pionowego prostokąta emitowany w górnej części prawej kolumny nawigacyjnej. Duże rozmiary i miejsce emisji zapewniają skuteczność tej formy reklamowej.

Halfpage może występować również w wersji rozwijanej do rozmiaru 600×600 px.

  • Rozmiar maksymalny: 300×600 px
  • Format: swf, jpg, png, gif (waga do 60 kB), html5 (waga do 150 kB)

half

Wideboard

Wideboard to doskonałe narzędzie do eksponowania treści reklamowych. Miejsce emisji – na górze strony – oraz rozmiar reklamy gwarantują kontakt użytkownika z przekazem reklamowym.

Wideboard może występować również w wersji rozwijanej do rozmiaru 950×300 px oraz scrollowanej.

  • Rozmiar maksymalny: 950×200 px
  • Format: swf, jpg, png, gif (waga do 60 kB), html5 (waga do 150 kB)

wideboard

Rectangle

Forma reklamowa emitowana na Stronie głównej mobilnej wersji oraz na stronach mobilnych w detalu artykułu. Oznaczony jest opisem REKLAMA.

  • Rozmiar maksymalny: 300×250 px
  • Waga: 30 kB
  • Format: jpg, png

Zobacz przykład

Toplayer

Toplayer jest wyświetlany nad treścią strony, w dowolnym miejscu serwisu. Nie ma też określonego rozmiaru – wszystko zależy od pomysłów reklamodawcy.

Maksymalny czas wyświetlania toplayera na stronie to 15 sekund.

Każda reklama tego typu musi zawierać napis ZAMKNIJ oraz przycisk zamykania reklamy „X” umieszczone w prawym górnym rogu kompozycji. Toplayer może być emitowany tylko z zachowaniem ograniczenia emisji na użytkownika (capping). Capping powinen być tak ustawiony, aby uniemożliwiał pojawianie się toplayera z danej kampanii na kilku kolejnych odsłonach – np. capping 1 na godzinę.

  • Waga: 60 kB
  • Format: swf

Zobacz przykład

FloorAd

Floor Ad jest wyświetlany nad treścią strony, wyrównany do dolnej krawędzi okna przeglądarki. Rozmiar reklamy  – wysokość 300px, szerokość serwisu (aktywny obszar przeznaczony na branding szerokości 950px) pozwala na doskonałą prezentację treści reklamowych klienta.

Maksymalny czas wyświetlania floor adu na stronie to 15 sekund.

Każda reklama tego typu musi zawierać napis ZAMKNIJ oraz przycisk zamykania reklamy „X” umieszczone w prawym górnym rogu kompozycji. Toplayer może być emitowany tylko z zachowaniem ograniczenia emisji na użytkownika (capping). Capping powinen być tak ustawiony, aby uniemożliwiał pojawianie się tej samej kreacji na kilku kolejnych odsłonach – np. capping 1 na godzinę.

  • Rozmiar maksymalny: 950×300 px
  • Format: swf (waga do 60kB), html5 (waga do 150kB)

Zobacz przykład

art3